Bc. Andrea Vránová

Bakalářská práce

Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace

Emergence of New Types of Agencies in the Czech Republic Specializing in the Media Sphere of Marketing Communications
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je nastínění poměrně složité oblasti marketingové a mediální komunikace, jejíž problematika má v dnešní době velký význam. Teoretická část je zaměřena především na činnost mediální agentury a její jednotlivá oddělení. Dále jsou popisována konkrétní média a vhodnost jejich použití pro efektivní reklamní kampaň. Praktická část je zaměřena hlavně na analýzu vybraných reklamních …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to outline the fairly complex sphere of marketing and media communications. These issues are now of great importance. The theoretical part focuses on the activities of media agencies and their individual departments. In addition, specific media are described including the appropriateness of their use for an effective advertising campaign. The practical part is focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Mgr. Matěj Hušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace