Pavel Trnka

Bakalářská práce

Vnímání japonského zeleného čaje mezi zákazníky a vlivy působící na jeho spotřebu v Japonsku a Česku.

Consumer perception of Japanese green tea and influences on its consumption in Japan and the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se věnuje japonským čajům z různých úhlů pohledu. Cílem je zkoumat spotřební chování zákazníků japonských zelených čajů a porovnat tyto skutečnosti ve dvou zemích – Japonsku a České republice. Dále je zjišťován význam kultury při konzumaci a také jsou formulována marketingová doporučení. Mezi klíčové metody výzkumu, o které se práce opírá jsou kvantitativní dotazování mezi českými a japonskými …více
Abstract:
This Bachelor’s Thesis explore Japanese teas from various perspectives. The aim is to investigate the consumption behaviour of Japanese green tea consumers and to compare these facts in their respective countries - Japan and the Czech Republic. Furthermore, the importance of culture in consumption is studied and marketing recommendations are also formulated. The key research methods on which the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86472

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management