Vnímání japonského zeleného čaje mezi zákazníky a vlivy působící na jeho spotřebu v Japonsku a Česku. – Pavel Trnka
Pavel Trnka
Bakalářská práce
Vnímání japonského zeleného čaje mezi zákazníky a vlivy působící na jeho spotřebu v Japonsku a Česku.
Consumer perception of Japanese green tea and influences on its consumption in Japan and the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se věnuje japonským čajům z různých úhlů pohledu. Cílem je zkoumat spotřební chování zákazníků japonských zelených čajů a porovnat tyto skutečnosti ve dvou zemích – Japonsku a České republice. Dále je zjišťován význam kultury při konzumaci a také jsou formulována marketingová doporučení. Mezi klíčové metody výzkumu, o které se práce opírá jsou kvantitativní dotazování mezi českými a japonskými …víceAbstract:
This Bachelor’s Thesis explore Japanese teas from various perspectives. The aim is to investigate the consumption behaviour of Japanese green tea consumers and to compare these facts in their respective countries - Japan and the Czech Republic. Furthermore, the importance of culture in consumption is studied and marketing recommendations are also formulated. The key research methods on which the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86472
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86472
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Konzumace čaje v České republice
Lenka Telecká -
Nutričně významné složky čaje
Martina Krulíková -
Antioxidant activity of hot water infusions and subcritical water extracts from teas and tea-like plants
Kateřina Berková -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová