Propagační plán firmy TEFI-TEX, s. r. o. se zaměřením na přímý marketing. – Ing. Michaela NIKLOVÁ
Ing. Michaela NIKLOVÁ
Bachelor's thesis
Propagační plán firmy TEFI-TEX, s. r. o. se zaměřením na přímý marketing.
The plan of publicity of the firm Tefi-Tex, s. r. o. focused on direct marketing.
Anotácia:
Obsahem této bakalářské práce je navrhnout, jak zlepšit propagaci výrobků firmy Tefi-Tex, s.r.o. s využitím přímého marketingu.Abstract:
The subject of this dissertation is to purpose, how to improve the publicity of products of the firm Tefi-Tex, s.r.o. with use the direct marketing.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zverejniť od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NIKLOVÁ, Michaela. \textit{Propagační plán firmy TEFI-TEX, s. r. o. se zaměřením na přímý marketing.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/q3uy1z/.
Jak správně citovat práci
NIKLOVÁ, Michaela. Propagační plán firmy TEFI-TEX, s. r. o. se zaměřením na přímý marketing.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková