Rozpracování vhodných vyučovacích forem a metod pro odborný výcvik – Bc. Monika Papoušková
Bc. Monika Papoušková
Bakalářská práce
Rozpracování vhodných vyučovacích forem a metod pro odborný výcvik
Elaboration of the suitable teaching methods for the skilled training
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována teoretickému rozpracování vyučovacích forem a metod pro odborný výcvik. První část práce popisuje možné formy vyučování a jejich využití. Dělí se tu na formy podle způsobu a místa výuky. Setkat se tu můžeme s pojmy jako je individuální či skupinová výuka a s učňovskými dílnami nebo provozními pracovišti a dalšími. Druhá část se věnuje dosud známým metodám výcviku …víceAbstract:
The main point of this final bachelor's dissertation work is theoretical elaboration about the teaching methods and methods for the training of the professionals. The first part consists of possible teaching forms and their applications. They are divided into two main groups – by place and by technique. There are explained notions as the individual and group lessons, apprentice workshop or operating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ucfg1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2007
- Vedoucí: Mgr. Adam Švec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací program pro pedagogické pracovníky: prevence užívání návykových látek ve školním prostředí
Kristýna Štětinová -
Scenáristické metody Františka Daniela v kontextu jeho pedagogické a tvůrčí práce
Kateřina Hejnarová -
Pedagogické metody učitele Jana Buchara
Marie Pospíšilová -
Vyučování vybraných lidových tradic na základní škole za pomocí projektového vyučování.
Renata DOKOUPILOVÁ -
Využití ICT u žáků středních odborných škol při vyučování a přípravě na vyučování
Karolina Vydrová -
Využití aktivizačních metod ve vyučování českého jazyka na malotřídní škole (se zaměřením na jazykové vyučování)
Dana CHOCHOLÁČOVÁ -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Programované vyučování a výuka matematiky
Martin Bartolšic