Kateřina Janotová

Bakalářská práce

Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp

Event Marketing of the Street Dance Camp Festival
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, co přinese plánovaná změna konceptu Street Dance Kempu, který byl doposud specifický svými tradičními prvky. Dílčím cílem práce je analyzovat etapy produkce tanečního festivalu Street Dance Kemp a zjistit tak, co české tanečníky v předešlých letech odrazovalo od opakované účasti. Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out what the planned change of the Street Dance Kemp concept will bring, which used to be so specific to its traditional elements. The partial aim of the thesis is to analyze the stages of production of the dance festival Street Dance Kemp and to find out what has discouraged Czech dancers from the repeated participation in previous years. The theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Janotová, Kateřina. Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace