Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp – Kateřina Janotová
Kateřina Janotová
Bakalářská práce
Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp
Event Marketing of the Street Dance Camp Festival
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, co přinese plánovaná změna konceptu Street Dance Kempu, který byl doposud specifický svými tradičními prvky. Dílčím cílem práce je analyzovat etapy produkce tanečního festivalu Street Dance Kemp a zjistit tak, co české tanečníky v předešlých letech odrazovalo od opakované účasti. Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out what the planned change of the Street Dance Kemp concept will bring, which used to be so specific to its traditional elements. The partial aim of the thesis is to analyze the stages of production of the dance festival Street Dance Kemp and to find out what has discouraged Czech dancers from the repeated participation in previous years. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janotová, Kateřina. Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Daniel Palma