Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp – Kateřina Janotová
Kateřina Janotová
Bachelor's thesis
Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp
Event Marketing of the Street Dance Camp Festival
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, co přinese plánovaná změna konceptu Street Dance Kempu, který byl doposud specifický svými tradičními prvky. Dílčím cílem práce je analyzovat etapy produkce tanečního festivalu Street Dance Kemp a zjistit tak, co české tanečníky v předešlých letech odrazovalo od opakované účasti. Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out what the planned change of the Street Dance Kemp concept will bring, which used to be so specific to its traditional elements. The partial aim of the thesis is to analyze the stages of production of the dance festival Street Dance Kemp and to find out what has discouraged Czech dancers from the repeated participation in previous years. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOTOVÁ, Kateřina. \textit{Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/q40abv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janotová, Kateřina. Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Daniel Palma