ROPO efekt a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov – Alexandra Ďurajková
Alexandra Ďurajková
Bakalářská práce
ROPO efekt a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
ROPO efekt a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Anotace:
Ďurajková, A. ROPO efekt a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů. Bakalářské práce. Brno: Mendelova univerzita 2019.Tématem této práce je aktuální problematika v rámci obchodování, které byla přidělena zkratka ROPO. Práce se zabývá vlivem ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y. První část práce je zaměřena na stručný úvod do problematiky. Další část bude obsahovat kvantitativní …víceAbstract:
Ďurajková, A. ROPO effect and its impact on consumer behavior. Bachelor thesis. Brno: Mendel University 2019.The topic of this bachelor thesis is the current issue within the business, which was given the acronym ROPO. The work deals with the impact of ROPO effect on millennial consumer buying behavior. The first part of this work is focused on a brief introduction to the issue. The next section will …víceAbstract:
Ďurajková, A. ROPO efekt a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov. Baka-lárska práca. Brno: Mendelova univerzita 2019. Témou tejto bakalárskej práce je aktuálna problematika v rámci obchodovania, ktorej bola pridelená skratka ROPO. Práca sa zaoberá vplyvom ROPO efektu na nákupné správanie spotrebiteľov generácie Y. Prvá časť práce je zameraná na stručný úvod do problematiky. Ďalšia časť bude …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Marcela Tuzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba e-shopu pro kamenný obchod L-MODE
Eliška Nováková -
Information and media literacy of seniors from an information seeking perspective
Lucie Trampotová -
Utilisation of language representations for Information Retrieval
Petr Mička -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
The Effects of Online and Offline Marketing on Consumer Behavior in the UAE Telecommunication Industry
Simona Makovská -
Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií
Veronika TOMANOVÁ -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň