Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím – Kristýna Stroková
Kristýna Stroková
Bakalářská práce
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
Brand Perception Analysis on the Drugstore Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce byla analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím. Cílem práce bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají privátní značku Balea, kterou nabízí drogistický řetězec Dm Drogerie Markt, s. r. o., proč výrobky pod touto značkou nakupují, nebo nenakupují, a analyzovat spokojenost se značkou Balea. Dále zjistit, které produktové řady značky Balea jsou nakupovány nejčastěji. Dílčím …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis was analysis of brand perception on the drugstore market. The main target of the bachelor thesis was to analyze the perception of private label Balea offered by Dm Drugstore Markt, s. r. o., determine why customers buy or do not buy products of this brand and analyze satisfaction with the brand, as well as to determine which pruduct lines of brand Balea customers buy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107724
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza pozice maloobchodních značek v drogistických prodejnách
Radana Koželová -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Analýza chování spotřebitele na trhu drogistických privátních značek
Polina Syrtsova -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ -
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Rita Vachková