Zita Mickertsová

Diplomová práce

Analýza potenciálních zákazníků při vstupu české módní značky na zahraniční trh

Analysis of Potential Customers at the Entrance of Czech Fashion Brand on the Foreign Market
Anotace:
Originální a ručně vyráběné módní doplňky z přírodních materiálů jsou na Českém trhu v poslední době vyhledávaným zbožím. Firma BeWooden Company s.r.o. je mladým podnikem, který začal před třemi lety jako start-up. Na českém trhu si získává stále nové zákazníky a své působení rozšiřuje postupně i do zahraničí. Firma už funguje v Německu, v Polsku, na Slovensku, ve Švédsku, Dánsku, Belgii a Rakousku …více
Abstract:
Unique and handmade fashion accessories made from natural materials are popular goods on the Czech market lately. Company BeWooden s.r.o. is a young firm that was established three years ago as a start-up. On the Czech market the company is getting new customers every day and it increases its influence abroad as well. The company sells in Germany, Poland, Slovakia, Sweden, Denmark, Belgium and Austria …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedoucí: Jana Valečková
  • Oponent: Hana Šůstková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma