Analýza potenciálních zákazníků při vstupu české módní značky na zahraniční trh – Zita Mickertsová
Zita Mickertsová
Diplomová práce
Analýza potenciálních zákazníků při vstupu české módní značky na zahraniční trh
Analysis of Potential Customers at the Entrance of Czech Fashion Brand on the Foreign Market
Anotace:
Originální a ručně vyráběné módní doplňky z přírodních materiálů jsou na Českém trhu v poslední době vyhledávaným zbožím. Firma BeWooden Company s.r.o. je mladým podnikem, který začal před třemi lety jako start-up. Na českém trhu si získává stále nové zákazníky a své působení rozšiřuje postupně i do zahraničí. Firma už funguje v Německu, v Polsku, na Slovensku, ve Švédsku, Dánsku, Belgii a Rakousku …víceAbstract:
Unique and handmade fashion accessories made from natural materials are popular goods on the Czech market lately. Company BeWooden s.r.o. is a young firm that was established three years ago as a start-up. On the Czech market the company is getting new customers every day and it increases its influence abroad as well. The company sells in Germany, Poland, Slovakia, Sweden, Denmark, Belgium and Austria …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117953
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Hana Šůstková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICKERTSOVÁ, Zita. \textit{Analýza potenciálních zákazníků při vstupu české módní značky na zahraniční trh}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/q49p5b/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chovanie spotrebiteľov na trhu handmade výrobkov
Andrea Jakubíková -
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
Michaela Surovcová -
Efektivní propagace handmade výrobků za pomocí Internetu
Anastasia Domoratskaya -
Projekt marketingové komunikace v HANDMADE Gallery Litomyšl
Veronika Pilná