PSYCHOLOGIE REKLAMY: EMPIRICKÁ ANALÝZA VLIVU ZNÁMÝCH OSOBNOSTÍ NA ÚSPĚCH REKLAMY – Tomáš Novák
Tomáš Novák
Bakalářská práce
PSYCHOLOGIE REKLAMY: EMPIRICKÁ ANALÝZA VLIVU ZNÁMÝCH OSOBNOSTÍ NA ÚSPĚCH REKLAMY
Anotace:
Psychologie reklamy je velice zajímavá, ale relativně neprobádaná oblast. Sbíhají se zde poznatky z různých psychologických odborných oblastí jako hospodářská psychologie, sociální psychologie, vývojová psychologie, všeobecná psychologie a.j. a jsou použity pro zodpovězení hospodářsko-psychologických otázek. V teoretické části této bakalářské práce jsou popsány cíle a strategie reklamy, působení reklamy …víceAbstract:
The psychology of advertising is a very interesting but relatively unexplored area. Knowledge from different psychological areas like economic psychology, social psychology, development psychology, general psychology and others come here together and are used for answering of economic-psychological questions.In the theoretical part of this bachelor thesis are described the targets and strategies of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/q4bx6d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁK, Tomáš. \textit{PSYCHOLOGIE REKLAMY: EMPIRICKÁ ANALÝZA VLIVU ZNÁMÝCH OSOBNOSTÍ NA ÚSPĚCH REKLAMY}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/q4bx6d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Boundaries of Reality: The Effects of Madness, Psychological Disorders, and Dreams in the Works of H.P. Lovecraft
Karel ZEINER -
PSYCHOLOGICKÝ VLIV REKLAMY
Natálie Kadlečková -
Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka
Alexandra Blajerová -
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Josef Andres -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Zuzana Kroužková -
Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele
Martin Špicl -
The influence of psychological and ethical aspects of advertising on human psyche
Jana Kaliánková -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva