PSYCHOLOGIE REKLAMY: EMPIRICKÁ ANALÝZA VLIVU ZNÁMÝCH OSOBNOSTÍ NA ÚSPĚCH REKLAMY – Tomáš Novák
Tomáš Novák
Bachelor's thesis
PSYCHOLOGIE REKLAMY: EMPIRICKÁ ANALÝZA VLIVU ZNÁMÝCH OSOBNOSTÍ NA ÚSPĚCH REKLAMY
Abstract:
Psychologie reklamy je velice zajímavá, ale relativně neprobádaná oblast. Sbíhají se zde poznatky z různých psychologických odborných oblastí jako hospodářská psychologie, sociální psychologie, vývojová psychologie, všeobecná psychologie a.j. a jsou použity pro zodpovězení hospodářsko-psychologických otázek. V teoretické části této bakalářské práce jsou popsány cíle a strategie reklamy, působení reklamy …moreAbstract:
The psychology of advertising is a very interesting but relatively unexplored area. Knowledge from different psychological areas like economic psychology, social psychology, development psychology, general psychology and others come here together and are used for answering of economic-psychological questions.In the theoretical part of this bachelor thesis are described the targets and strategies of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2012
Identifier:
http://theses.cz/id/q4bx6d/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 1. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁK, Tomáš. \textit{PSYCHOLOGIE REKLAMY: EMPIRICKÁ ANALÝZA VLIVU ZNÁMÝCH OSOBNOSTÍ NA ÚSPĚCH REKLAMY}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Available from: https://theses.cz/id/q4bx6d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Boundaries of Reality: The Effects of Madness, Psychological Disorders, and Dreams in the Works of H.P. Lovecraft
Karel ZEINER -
PSYCHOLOGICKÝ VLIV REKLAMY
Natálie Kadlečková -
Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka
Alexandra Blajerová -
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Josef Andres -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Zuzana Kroužková -
Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele
Martin Špicl -
The influence of psychological and ethical aspects of advertising on human psyche
Jana Kaliánková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights