Hodnocení tazatelů v marketingových výzkumech – Milan Macura
Milan Macura
Diplomová práce
Hodnocení tazatelů v marketingových výzkumech
Evaluation of the inquirers in market research
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na možnosti hodnocení kvality práce tazatelů v marketingových výzkumech. Zadaným úkolem bylo nalezení vhodných ukazatelů, které by umožňovaly výzkumné agentuře lépe posoudit, zda a do jaké míry tazatelé plní na ně kladené požadavky. První kapitola obsahuje popis obecných standardů a chyb, které mohou při marketingových výzkumech nastat. Ve druhé kapitole jsou popsány …víceAbstract:
This Diploma work is focused on evaluation options of quality of inquirer work in marketing research. Assigned task was founding proper indicators, which will help the agencies to assess if and how much the inquirers fulfill the requirements laid on them. First part contains the description of known standards and biases, which occur during marketing research. Bias indicators, which were the main goal …víceKlíčová slova
analýza dat respondent indikátor hodnocení marketingový výzkum zkreslení dotazování tazatel
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28684
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedoucí: Petr Hebák
- Oponent: Petra Průšová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28684
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statisticko-pojistné inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Accent Bias Towards a Selection of British Accents
Darina Zmateková -
Sledovanost a favorite-longshot bias
Erik Kolaja