Vliv sociálních sítí na marketing lázeňských zařízení Karlovarského kraje – Michal ZUBANIČ
Michal ZUBANIČ
Bachelor's thesis
Vliv sociálních sítí na marketing lázeňských zařízení Karlovarského kraje
Influence of social networks on the marketing of spa facilities in the Karlsbad region
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje vliv sociálních sítí na účinnost marketingu u lázeňských zařízení v Karlovarském kraji. Za pomocí vytvořených dotazníků zjišťuje počet ovlivněných návštěvníků, kteří si vybrali jednotlivá lázeňská zařízení pro svůj pobyt, a dále pak zjišťuje nejúčinnější médium pro přenos informací od subjektu lázeňství k návštěvníkovi a podává obecný obraz o stavu online marketingu u lázeňských …moreAbstract:
This bachelor thesis analyzes the influence of social networks on the effectiveness of marketing in spa facilities in the Karlovy Vary region. Using the created questionnaires, it determines the number of affected visitors who have chosen individual spa facilities for their stay, and then determines the most effective medium for transmitting information from the spa to the visitor and gives a general …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZUBANIČ, Michal. \textit{Vliv sociálních sítí na marketing lázeňských zařízení Karlovarského kraje}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/q4faeq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZUBANIČ, Michal. Vliv sociálních sítí na marketing lázeňských zařízení Karlovarského kraje. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Vliv reklamy na stravovací návyky u vybrané skuoiny zákazníků v Královéhradeckém kraji
Michaela Krátká -
Socializační vliv reklamy na stedoškolskou mládež v plzeňském kraji
Iva ŠEVČÍKOVÁ -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA -
Sociální opora jako jeden z aspektů prevence syndromu vyhoření u sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.
Gordana Mikešová -
Závislostní chování na sociálních sítích, sociální gramotnost a sociální status
Žaneta MAJEROVÁ -
Sociální učení pod taktovkou influencerů: co se dospívající učí na sociálních sítích
Barbora Jánešová -
Závislost na sociálních sítích u studentů vysokých škol
Petra Petlachová -
Strach z covidu-19 u uživatelů sociálních médií: Role pohlaví, sociálních médií jako zdroje informací, aktivity uživatelů, emocionální podpory a výskytu rozporuplných informací
Vendula Čermáková