Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu – Bc. Petra LIPKOVÁ
Bc. Petra LIPKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu
The Project of marketing communication of Czech advertising standards council
Anotace:
V teoretické části práce se budu zabývat charakteristikami marketingových komunikací a jejich úlohou v neziskovém sektoru, dále pak image a marketingovým výzkumem. V analytické části práce budu analyzovat stav marketingové komunikace v konkrétní neziskové organizaci, tedy v Radě pro reklamu. Nejdřív uvedu pár informací o Radě pro reklamu, čím se zabývá atd., dále pak uvedu pár vět o právní úpravě reklamy …víceAbstract:
In the theoretical part of the work, I will deal with characteristics of the marketing communications and their function at the non-profit sector, furthemore with the image and the marketing research. In the analytic part of the work, I will analyze the state of the marketing communication in a particular non-profit organization, i.e. at the Czech advertising standards council. At first, I will state …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
- Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIPKOVÁ, Petra. Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
Klára Šulcová -
Optimalizace marketingové komunikace pro zvýšení konverzí
Marek Rada -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Barbora Sloupová -
Komunikace značky v éře digitálního marketingu
Barbora Kučerová -
Marketingová komunikace pro inovativní potravinářskou řadu
Gabriela Vytisková