Politický marketing a volební kampaně v ČR – Bc. Dominika Cimrová
Bc. Dominika Cimrová
Bachelor's thesis
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Political marketing and election campaigns in Czech Republic
Abstract:
Bakalářské práce na téma Politický marketing a volební kampaně v ČR se zabývá definicí marketingových postupů, jejich implementací do volebních kampaní politických subjektů a vývojem politického marketingu a volebních kampaní. V teoretické části je popsána volební strategie a rozšířený marketingový mix politického marketingu. Praktická část vyhodnocuje první přímé prezidentské volební kampaně v roce …moreAbstract:
The bachelor thesis named Political marketing and election campaigns in Czech republic deals with the definition of marketing techniques, their implementation in the election campaigns of political entities and the development of political marketing and electoral campaigns. The theoretical part describes the electoral strategy and extended marketing mix of political marketing. The practical part evaluates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/utnvg/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová