Politický marketing a volební kampaně v ČR – Bc. Dominika Cimrová
Bc. Dominika Cimrová
Bachelor's thesis
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Political marketing and election campaigns in Czech Republic
Anotácia:
Bakalářské práce na téma Politický marketing a volební kampaně v ČR se zabývá definicí marketingových postupů, jejich implementací do volebních kampaní politických subjektů a vývojem politického marketingu a volebních kampaní. V teoretické části je popsána volební strategie a rozšířený marketingový mix politického marketingu. Praktická část vyhodnocuje první přímé prezidentské volební kampaně v roce …viacAbstract:
The bachelor thesis named Political marketing and election campaigns in Czech republic deals with the definition of marketing techniques, their implementation in the election campaigns of political entities and the development of political marketing and electoral campaigns. The theoretical part describes the electoral strategy and extended marketing mix of political marketing. The practical part evaluates …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/utnvg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová