Využití mobilních aplikací v tréninku kognitivních funkcí u seniorů – Eliška KUBALOVÁ
Eliška KUBALOVÁ
Bachelor's thesis
Využití mobilních aplikací v tréninku kognitivních funkcí u seniorů
Use of mobile applications in the training of cognitive functions in seniors
Abstract:
Tématem bakalářské práce je využití mobilních aplikací v tréninku kognitivních funkcí u seniorů. Cílem práce je ukázat možné využití mobilních aplikací v tréninku kognitivních funkcí u seniorů. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje popis jednotlivých kognitivních funkcí, jejich hodnocení a kognitivní trénink, dále je zde vysvětleno stáří a stárnutí a změny doprovázející …moreAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the use of mobile applications in cognitive training in seniors. The thesis aims to show the possible use of mobile applications in cognitive training in seniors. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part includes a description of individual cognitive functions, their assessment, and cognitive training. Furthermore, ageing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Tereza Kopecká
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBALOVÁ, Eliška. Využití mobilních aplikací v tréninku kognitivních funkcí u seniorů. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Lékařská fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Lékařská fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of MedicineBachelor programme / field:
Occupational Therapy / Occupational Therapy
Theses on a related topic
-
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
Jozefina Perdedaj -
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
Terezie Sklenářová -
Mobilní aplikace sportovních her
Jan Havlásek -
Mobilní aplikace pomáhající při hře na kytaru
Šimon Smrček -
Herní aplikace pro muzea a knihovny
Magdaléna Filipi -
Tvorba hybridní deskové hry včetně podpůrné mobilní aplikace
Jiří Krátký -
Implementace hry jako mobilní aplikace s využitím engine UNITY
Jakub Macek -
Mobilní aplikace pro naskenování hry Sudoku z novin a její dohrání
Juraj Lazorík