Komparativní analýza tří internetových rezervačních systémů – Radana Vrbová
Radana Vrbová
Bachelor's thesis
Komparativní analýza tří internetových rezervačních systémů
Comparative analysis of three internet reservation systems
Abstract:
Cílem práce je komparativní analýza tří internetových rezervačních systémů: Expedia, Booking.com a HRS. V práci byly stanoveny dvě hypotézy. Analýza je postavena na porovnání hodnot získaných ze SWOT analýz vybraných internetových rezervačních systémů. Pro ověření výsledků je použit rozhovor s odborníkem. Mezi použité metody patří deskripce na základě rešerše, komparativní analýza, SWOT analýza, polostruktorovaný …moreAbstract:
The aim of the work is comparative analysis of three Internet reservation systems: Expedia, Booking.com and HRS. The work also established two hypoteses. The analysis is based on comparing the values obtained from SWOT analyzes of selected Internet reservation systems. For verification of results is used interview with an expert. Among the methods used include description of the basis of research, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/9821/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2015
- Supervisor: Ing. Martina Sochůrková
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Rezervační kanály a cenová politika hotelu
Jana Škodová -
Rezervační systém pro sportovní zařízení
František Prokop -
Internetová prezentace a rezervační systém pro sportovní klub
Tomáš Barot -
Internetové rezervační systémy vybraného ubytovacího zařízení a jejich význam
Petr Čípa -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková