Hledání specifických předností podniku – Mgr. Bc. Tereza Čuláková
Mgr. Bc. Tereza Čuláková
Bakalářská práce
Hledání specifických předností podniku
Looking for specific strengths of the Company
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce s tématem „Hledání specifických předností podniku“ je s pomocí vybraných metod provést analýzu reálného podniku na trhu, zjistit stav konkurenčního prostředí a závěrem navrhnout vhodnou strategii, kterou se bude podnik v budoucnu ubírat. Součástí této analýzy bude určení specifické přednosti podniku. V teoretické části se zaměřím na úvod do problematiky, vymezím základní …víceAbstract:
The subject of my thesis is "Finding the specific benefits of companies" by using a selected methods to analyze real enterprise market, check the status of the competitive environment, and finally devise an appropriate strategy, which will be undertaking in the future. This analysis will also determine the specific advantages of the company. The theoretical part will focus on the introduction, specify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b1uhy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Případové studie: Komplexní analýza vnitřního prostředí e-commerce platformy Amazon
David Grinberg -
Analýza vnitřního prostředí v provozních prostorách metra
Jiří Haščyn