Oleg Gerasimov

Master's thesis

AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers

Řešení založené na umělé inteligenci pro automatické vyhodnocování hovorů a sledování kvality v call centrech
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj komplexního řešení založeného na umělé inteligenci s názvem Judy, které slouží ke zlepšení analýzy záznamů hovorů a řízení kvality výkonu agentů v call centrech. Hlavním cílem je vytvořit uživatelsky přívětivý systém, který manažerům umožní efektivně procházet záznamy hovorů a identifikovat ty, které vyžadují jejich pozornost, což povede ke zlepšení zákaznické …more
Abstract:
The creation of a complete AI-driven tool, called Judy, to improve the performance of call records and real - time quality control in contact centers is the main target of this diploma thesis. Also, we aim to provide an easy system that enables managers to efficiently listen to call records and select those that need their attention, resulting in enhanced customer support and enhanced agent performance …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: Soňa Karkošková
  • Reader: Martin Potančok

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90919