Využití hry ve vzdělávání dětí předškolního věku v anglickém jazyce – Ing. Kristýna Horáková Kočendová
Ing. Kristýna Horáková Kočendová
Bachelor's thesis
Využití hry ve vzdělávání dětí předškolního věku v anglickém jazyce
Using games in English language education of preschool children
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím hry ve vzdělávání dětí předškolního věku v anglickém jazyce. Obsahuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zaměřena na osvojování cizího jazyka v raném věku a vhodné metody, které lze při seznamování předškolních dětí s cizím jazykem využívat. V praktické části byla vytvořena, realizována, ověřena a následně evaluována sada her ve vybrané mateřské …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with using games in English language education of preschool children. It contains theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on the acquisition of a foreign language at an early age and the possible ways which can be used to acquaint pre-school children with a foreign language. There was created, implemented, verified and evaluated the set of games in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ KOČENDOVÁ, Kristýna. \textit{Využití hry ve vzdělávání dětí předškolního věku v anglickém jazyce}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2020. Available from: https://theses.cz/id/q58xyz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horáková Kočendová, Kristýna. Využití hry ve vzdělávání dětí předškolního věku v anglickém jazyce. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
Lenka Gregorová -
Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka
Jitka Jurčíčková -
Využití metody TPR (Total Physical Response) ve výuce angličtiny na základní škole
Jana BŘICHÁČKOVÁ -
Teaching English to very young learners with the use of Total Physical Response method
Leona KNAUEROVÁ -
Total Physical Response and Suggestopedia in Deaf Education
Vladimír Nezdařil