Michal Elšík

Bakalářská práce

Role ICT ve volbách a politickém marketingu

The Role of ICT in the Elections and Political Marketing
Anotace:
Práce "Role ICT ve volbách a v politickém marketingu" se zabývá problematikou fungování politických stran v prostředí nové ekonomiky a marketingu, který dnes slouží jako základní prostředek komunikace politických stran a politiků s veřejností. Politický marketing je spojován s využitím nejnovějších ICT nástrojů, především internetu ve formě webu 2.0 a sociálních sítí. Práce na příkladu amerického prezidenta …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the way political parties are struggling through the area of the New Economy and marketing, which they are striving to use in luring of the general public. Political marketing is connected with the latest methods of using ICT tools, mainly with the Internet in the form of the web 2.0 and with social networks. This thesis engages in the presidential campaign of the American …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Jan Procházka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21349