Využití augmentativní a alternativní komunikace na základní škole speciální – Michaela SROSTLÍKOVÁ, DiS.
Michaela SROSTLÍKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Využití augmentativní a alternativní komunikace na základní škole speciální
Use of augmentative and alternative communication in special primary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Využití augmentativní a alternativní komunikace na základní škole speciální se zaměřuje na rozvoj komunikačních schopností verbální řeči prostřednictvím systémů AAK u dětí s mentálním postižením, poruchou autistického spektra a dětí s kombinovaným postižením vzdělávaných na základní škole speciální. Teoretická část popisuje komunikaci intaktních jedinců v komparaci s komunikačními …víceAbstract:
The diploma thesis entitled The use of augmentative and alternative communication in special primary school focuses on the development of communication skills of verbal speech through AAK systems in children with mental disabilities, autism spectrum disorder and children with combined disabilities educated at special primary school. The theoretical part describes the communication of intact individuals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michal Vostrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SROSTLÍKOVÁ, Michaela. \textit{Využití augmentativní a alternativní komunikace na základní škole speciální}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/q5vj97/.
Jak správně citovat práci
SROSTLÍKOVÁ, Michaela. Využití augmentativní a alternativní komunikace na základní škole speciální. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová