Tvorba uživatelského prostředí výpravné evoluční hry – Miroslav Osoba
Miroslav Osoba
Bachelor's thesis
Tvorba uživatelského prostředí výpravné evoluční hry
Creation of the User Environment for the Narrative Evolution Game
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření uživatelského prostředí pro výpravnou evoluční hru, která kombinuje prvky stolní a počítačové hry. V úvodu práce je popsaná historie hybridních stolních her a jejich vývoj. Následně je pojednáno o problematice vývoje grafických rozhraní a tyto zkušenosti předvedeny na vybraných titulech stolních her. Práce se dále zabývá návrhem a implementací grafického rozhraní …viacAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to create a user interface for a narrative evolution game that combines elements of board and computer games. The introduction describes the history of hybrid board games and their development. Subsequently, the issue of developing graphical interfaces is discussed and these experiences are demonstrated on selected board game titles. The thesis further deals with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153759
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedúci: Radoslav Fasuga
- Oponent: Libor Holub
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OSOBA, Miroslav. \textit{Tvorba uživatelského prostředí výpravné evoluční hry}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/q5wlk9/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Hybridní metody pro extrakci plodového elektrokardiogramu
Kateřina Barnová -
Security System Web Interface
Jakub Koudelka -
Uživatelsky přívětivé dotykové grafické rozhraní pro existující simulační hardware AS-Interface
Jan Husar -
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Configuration Interface for the Tool ESPRESO
Tomáš Panoc -
Graficke rozhraní pro komunikaci s nástrojem DiVinE
Vojtěch Forejt -
A Graphical User Interface Generator for Embedded Systems
Marek Hrušovský -
Tvorba 3D herních komponent hybridní deskové hry
Jakub Minařík