Důsledky SPU pro sekundární a postsekundární vzdělávání – Jana Kamenická
Jana Kamenická
Bakalářská práce
Důsledky SPU pro sekundární a postsekundární vzdělávání
The consequences of specific learning disabilities for secondary and post-secondary education.
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce pojednává o problematice zabývající se důsledky specifických poruch učení, chování pro sekundární a postsekundární vzdělávání. Teoretická část obsahuje základní pojmy, definice, příčiny a projevy specifických poruch učení a chování tj. dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD. Rovněž jsou uvedeny základní zásady pro reedukaci těchto poruch a popsány …víceAbstract:
The present thesis deals with the issue of dealing with the consequences of specific learning disabilities, behavior for secondary and post-secondary education. It contains basic concepts, definitions, causes and manifestations of specific learning disabilities and behavior that is. Dyslexia, dysgraphia, orthography, dyscalculia, dyspraxia, ADHD. Also, are the basic principles for the reeducation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Beáta Krahulcová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Příprava a organizace výuky matematiky ve věkově smíšené třídě
Barbora BECHYŇOVÁ -
Návrh zadání a organizace projektové metody ve výuce odborných předmětů
Linda Nováčková -
Reedukace očních pohybů u dětí se SPUCH
Markéta VOSTÁRKOVÁ -
Problematika dětí s Attention Deficit Disorders
Daniela Jančová -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Rozvoj tvořivosti žáků ve výuce odborných předmětů
Renata Tučková
Název
Vložil
Vloženo
Práva