Hynek Spurný

Bachelor's thesis

Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR

Marketing Strategies in the Development of a Short Animated Film in the Czech Republic

Abstract:
Bakalářská práce Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR je psána z perspektivy českého producenta a zaobírá se podobou marketingových strategií ve stádiu vývoje krátkometrážního animovaného filmu. Cílem práce je zmapování jednotlivých marketingových kroků, které by měl producent ve vývoji krátkého animovaného projektu podniknout, aby svému filmu připravil co možná …more
Abstract:
The bachelor's thesis Marketing Strategies in the Development of a Short Animated Film in the Czech Republic is written from the perspective of a Czech producer and deals with the form of marketing strategies in the development of a short animated film. The aim of the work is to map single marketing steps that the producer should take in the development of a short animated project in order to prepare …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2021
  • Supervisor: Eliška DĚCKÁ
  • Reader: Vladimír LHOTÁK

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 12. 2021 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta

Bachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce