Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR – Hynek Spurný
Hynek Spurný
Bachelor's thesis
Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR
Marketing Strategies in the Development of a Short Animated Film in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR je psána z perspektivy českého producenta a zaobírá se podobou marketingových strategií ve stádiu vývoje krátkometrážního animovaného filmu. Cílem práce je zmapování jednotlivých marketingových kroků, které by měl producent ve vývoji krátkého animovaného projektu podniknout, aby svému filmu připravil co možná …moreAbstract:
The bachelor's thesis Marketing Strategies in the Development of a Short Animated Film in the Czech Republic is written from the perspective of a Czech producer and deals with the form of marketing strategies in the development of a short animated film. The aim of the work is to map single marketing steps that the producer should take in the development of a short animated project in order to prepare …moreKeywords
česká kinematografieKeywords
filmový průmyslKeywords
práce producentaKeywords
reklama a propagaceKeywords
animovaný filmKeywords
marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/15050
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2021
- Supervisor: Eliška DĚCKÁ
- Reader: Vladimír LHOTÁK
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SPURNÝ, Hynek. \textit{Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Filmová a televizní fakulta. 2021. Available from: https://theses.cz/id/q60mlu/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2021 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Theses on a related topic
-
Jazykové zvláštnosti v ruských a českých reklamních textech v oblasti kinematografie
Barbora CHOLEVOVÁ -
Obraz kinematografie v českém tisku - Rozbor tištěných periodik zaměřených na film od poválečného období s důrazem na současnou situaci.
Lucie KARCHŇÁKOVÁ -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Příprava, propagace a realizace futsalového turnaje v Oseku pro registrované hráče v kategorii dospělýchTato bakalářská práce pojednává o přípravě, propagaci a realizaci futsalového turnaje v Oseku pro registrované hráče v kategorii dospělých. Práce je rozdělena na 2 části, praktickou a teoretickou. Teoretická část se zabývá historií Snack cupu, hracími systémy, propagací, personálním a finančním zajištěním. Praktická část popisuje přípravu a průběh celého turnaje.
Ondřej KOTRNOCH -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)
Martina Jaňurová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech