Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR – Hynek Spurný
Hynek Spurný
Bakalářská práce
Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR
Marketing Strategies in the Development of a Short Animated Film in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce Marketingové strategie ve fázi developmentu krátkého animovaného filmu v ČR je psána z perspektivy českého producenta a zaobírá se podobou marketingových strategií ve stádiu vývoje krátkometrážního animovaného filmu. Cílem práce je zmapování jednotlivých marketingových kroků, které by měl producent ve vývoji krátkého animovaného projektu podniknout, aby svému filmu připravil co možná …víceAbstract:
The bachelor's thesis Marketing Strategies in the Development of a Short Animated Film in the Czech Republic is written from the perspective of a Czech producer and deals with the form of marketing strategies in the development of a short animated film. The aim of the work is to map single marketing steps that the producer should take in the development of a short animated project in order to prepare …víceKlíčová slova
česká kinematografieKlíčová slova
filmový průmyslKlíčová slova
práce producentaKlíčová slova
reklama a propagaceKlíčová slova
animovaný filmKlíčová slova
marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15050
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
- Vedoucí: Eliška DĚCKÁ
- Oponent: Vladimír LHOTÁK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 12. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové zvláštnosti v ruských a českých reklamních textech v oblasti kinematografie
Barbora CHOLEVOVÁ -
Obraz kinematografie v českém tisku - Rozbor tištěných periodik zaměřených na film od poválečného období s důrazem na současnou situaci.
Lucie KARCHŇÁKOVÁ -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Příprava, propagace a realizace futsalového turnaje v Oseku pro registrované hráče v kategorii dospělýchTato bakalářská práce pojednává o přípravě, propagaci a realizaci futsalového turnaje v Oseku pro registrované hráče v kategorii dospělých. Práce je rozdělena na 2 části, praktickou a teoretickou. Teoretická část se zabývá historií Snack cupu, hracími systémy, propagací, personálním a finančním zajištěním. Praktická část popisuje přípravu a průběh celého turnaje.
Ondřej KOTRNOCH -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)
Martina Jaňurová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech