Barbora Procházková

Bakalářská práce

Politický marketing vybraného segmentu

Political Marketing of choosen segment
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit marketingové činnosti politických stran na lokálním politickém trhu města Kutná Hora. Práce vychází z teoretických poznatků, publikovaných autory: E. Bradovou, P. Šaradínem a A. Jablonským. Praktická část se soustředí na podobu kampaní jednotlivých politických stran v rámci voleb do obecních zastupitelstev v roce 2006. Práce popisuje činnosti stran, postupy při výběru …více
Abstract:
The aim of this thesis is to assess the tools of political marketing used by political parties on the local political market in Kutná Hora. The thesis is based on theoretical knowledges published by authors E. Bradová, P. Šaradín and A. Jablonski. The practical part focuses on form of the campaigns created by political parties for the purpose of elections to municipal councils in 2006. The thesis describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Milan Cabrnoch

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20078

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management