Politický marketing vybraného segmentu – Barbora Procházková
Barbora Procházková
Bakalářská práce
Politický marketing vybraného segmentu
Political Marketing of choosen segment
Anotace:
Cílem této práce je zhodnotit marketingové činnosti politických stran na lokálním politickém trhu města Kutná Hora. Práce vychází z teoretických poznatků, publikovaných autory: E. Bradovou, P. Šaradínem a A. Jablonským. Praktická část se soustředí na podobu kampaní jednotlivých politických stran v rámci voleb do obecních zastupitelstev v roce 2006. Práce popisuje činnosti stran, postupy při výběru …víceAbstract:
The aim of this thesis is to assess the tools of political marketing used by political parties on the local political market in Kutná Hora. The thesis is based on theoretical knowledges published by authors E. Bradová, P. Šaradín and A. Jablonski. The practical part focuses on form of the campaigns created by political parties for the purpose of elections to municipal councils in 2006. The thesis describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20078
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Milan Cabrnoch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20078
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a volební úspěch ANO 2011
Filip Vávra -
Marketing a volební úspěch
Marek Engelthaler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Marketing a volební úspěch
Vojtěch Sládek -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Politický marketing a analýza komunální kampaně hnutí ANO 2011
Milan Peruth -
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
Nikola Smekalová