Barbora Procházková

Bachelor's thesis

Politický marketing vybraného segmentu

Political Marketing of choosen segment
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit marketingové činnosti politických stran na lokálním politickém trhu města Kutná Hora. Práce vychází z teoretických poznatků, publikovaných autory: E. Bradovou, P. Šaradínem a A. Jablonským. Praktická část se soustředí na podobu kampaní jednotlivých politických stran v rámci voleb do obecních zastupitelstev v roce 2006. Práce popisuje činnosti stran, postupy při výběru …more
Abstract:
The aim of this thesis is to assess the tools of political marketing used by political parties on the local political market in Kutná Hora. The thesis is based on theoretical knowledges published by authors E. Bradová, P. Šaradín and A. Jablonski. The practical part focuses on form of the campaigns created by political parties for the purpose of elections to municipal councils in 2006. The thesis describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2010
  • Supervisor: Bohumír Štědroň
  • Reader: Milan Cabrnoch

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20078

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management