Bc. Adéla Fialová

Diplomová práce

Marketing ve veřejných prostorech

Marketing in Public Space
Anotace:
Předmětem diplomové práce je marketing ve veřejných prostorech. V teoretické části se zabýváme marketingem jako celkem, do kterého se řadí různé marketingové aktivity. Tyto aktivity jsou propojeny s praktickou částí práce.V praktické části práce je rozebrána společnost CzechTourism a festivaly na kterých se podílí. Jmenovitě festival Colours of Ostrava a Bohemia JazzFest,kde je propagována Česká republika …více
Abstract:
The subject of this master’s thesis is marketing in public spaces. The theoretical part deals with marketing as a whole, which concerns various marketing activities. Those activities are connected to the practical part of the thesis. The company CzechTourism is examined in the practical part of the thesis. Moreover it looks at festivals that the company participates in, namely Colours of Ostrava a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní