Bc. Adéla Fialová

Master's thesis

Marketing ve veřejných prostorech

Marketing in Public Space
Abstract:
Předmětem diplomové práce je marketing ve veřejných prostorech. V teoretické části se zabýváme marketingem jako celkem, do kterého se řadí různé marketingové aktivity. Tyto aktivity jsou propojeny s praktickou částí práce.V praktické části práce je rozebrána společnost CzechTourism a festivaly na kterých se podílí. Jmenovitě festival Colours of Ostrava a Bohemia JazzFest,kde je propagována Česká republika …more
Abstract:
The subject of this master’s thesis is marketing in public spaces. The theoretical part deals with marketing as a whole, which concerns various marketing activities. Those activities are connected to the practical part of the thesis. The company CzechTourism is examined in the practical part of the thesis. Moreover it looks at festivals that the company participates in, namely Colours of Ostrava a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2018
  • Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní