Patrik Fürst

Bachelor's thesis

Marketingová strategie nově vznikající značky

Emerging brand marketing strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie pro nově vznikající značku. Marketingová strategie zahrnuje jednotlivé fáze analýz, syntézy, realizace, kontroly a korekce. První část práce je zaměřena na odborná teoretická východiska dané problematiky. Druhá část práce, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu vybraného podniku, která najde své uplatnění …more
Abstract:
This bachelor thesis describes marketing strategy creation of newly emerging brand. The marketing strategy includes partial phases of analysis, synthesis, realization, supervision, and correction. At first, we focus on expert theoretical background of discussed problematics. Thereafter, we focus on chosen business analysis derived from theoretical knowledge leading to practical applications. In conclusion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Reader: Jiří Smetana, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON