Analýza sociální sítě Facebook bankovních společností v České republice – Bc. Daniel Klíma
Bc. Daniel Klíma
Diplomová práce
Analýza sociální sítě Facebook bankovních společností v České republice
Facebook analysis of banking companies in the Czech Republic
Anotace:
Sociální síť Facebook je v České republice druhou nejpoužívanější sociální službou, kterou využívá 89 % české populace starších 15 let. Jedná se o důležitý komunikační kanál nejen pro komunikaci s fanoušky a potencionálními novými klienty. Cílem této diplomové práce bylo analyzovat sociální síť Facebook z hlediska aktivity vybraných bankovních subjektů, ale také reakční aktivitu uživatelů na zveřejněné …víceAbstract:
Facebook, used by 89 % of the Czech population over the age of 15, is the second most used social network in the Czech Republic. It is is an important medium of communication for its users, including the fans and potential new clients. The aim of this thesis was to analyze Facebook in terms of the activity of selected banking entities as well as the reaction activity of users to the posts published …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
NFC and digital identity in m-banking environment
Agáta Dařbujanová -
Návrh systému pro správu dokumentů pro konkrétní bankovní instituci
Jana Kodejšová -
Retail banking – teoretické prístupy a praktické smery rozvoja
Juraj Koyš -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Self-organizing Similarity Search - The Social Network Approach
Jan Sedmidubský -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev
Název
Vložil
Vloženo
Práva