Všestranný jazykový rozbor na 2. stupni ZŠ – Bc. Simona Bukalová
Bc. Simona Bukalová
Diplomová práce
Všestranný jazykový rozbor na 2. stupni ZŠ
Complex language analysis at lower secondary school
Anotace:
Diplomová práce Všestranný jazykový rozbor na 2. stupni ZŠ ověřuje znalosti na základě výstupů RVP žáků 9. ročníků. Práce je rozdělena na dvě části, v teoretické jsou vymezeny roviny všestranného jazykového rozboru na 2. stupni základních škol. Praktická část analyzuje zodpovězené pracovní listy žáků 9. ročníků Základní školy Šlapanice na základě očekávaných výstupů RVP.Abstract:
Diploma thesis Complex language analysis at lower secondary school verifies knowledge based on the outputs of the FEP (Framework Educational Programme) of 9th grade pupils. The work is divided into two parts, in the theoretical part the levels of comprehensive linguistic analysis at lower secondary school are divided. The practical part analyses the answered worksheets of pupils in the 9th grade of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lmain/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
- Oponent: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Lexikální a morfologicko-syntaktický rozbor českých hiphopových textů od roku 1993 do současnosti
Eva HYNEŠOVÁ -
Syntaktická problematika v současných učebnicích češtiny pro SŠ
Alexandra Müllerová -
The Syntactic Analysis of Virginia Woolf´s novel "The Years"
Michal MÍSTECKÝ -
Stylistic analysis of figurative language in W. Golding's "Lord of the Flies"
Lenka Šlechtová -
A Comparative Analysis of English Language Teaching in Czech and Norwegian Schools
Barbora Mikešová -
Implementation of Extensive Reading in Elementary School
David Ďulík -
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová -
Burnout Syndrome among Elementary School Teachers and Its Prevention
Kateřina Šebková