Všestranný jazykový rozbor na 2. stupni ZŠ – Bc. Simona Bukalová
Bc. Simona Bukalová
Master's thesis
Všestranný jazykový rozbor na 2. stupni ZŠ
Complex language analysis at lower secondary school
Abstract:
Diplomová práce Všestranný jazykový rozbor na 2. stupni ZŠ ověřuje znalosti na základě výstupů RVP žáků 9. ročníků. Práce je rozdělena na dvě části, v teoretické jsou vymezeny roviny všestranného jazykového rozboru na 2. stupni základních škol. Praktická část analyzuje zodpovězené pracovní listy žáků 9. ročníků Základní školy Šlapanice na základě očekávaných výstupů RVP.Abstract:
Diploma thesis Complex language analysis at lower secondary school verifies knowledge based on the outputs of the FEP (Framework Educational Programme) of 9th grade pupils. The work is divided into two parts, in the theoretical part the levels of comprehensive linguistic analysis at lower secondary school are divided. The practical part analyses the answered worksheets of pupils in the 9th grade of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lmain/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
- Reader: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Theses on a related topic
-
Lexikální a morfologicko-syntaktický rozbor českých hiphopových textů od roku 1993 do současnosti
Eva HYNEŠOVÁ -
Syntaktická problematika v současných učebnicích češtiny pro SŠ
Alexandra Müllerová -
The Syntactic Analysis of Virginia Woolf´s novel "The Years"
Michal MÍSTECKÝ -
Stylistic analysis of figurative language in W. Golding's "Lord of the Flies"
Lenka Šlechtová -
A Comparative Analysis of English Language Teaching in Czech and Norwegian Schools
Barbora Mikešová -
Implementation of Extensive Reading in Elementary School
David Ďulík -
Burnout Syndrome among Elementary School Teachers and Its Prevention
Kateřina Šebková -
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová