Vztah chování zákazníků na webu a příjmů vybraného e-shopu – Bc. Jan Žebrák
Bc. Jan Žebrák
Bakalářská práce
Vztah chování zákazníků na webu a příjmů vybraného e-shopu
The relationship between costumer behavior on the website and the income of the selected e-shop
Anotace:
Cílem práce bylo popsat vztah chování na webu a počtu nákupů zákazníků vybraných e-shopů. V teoretické části jsou představeny základní prvky e-commerce, e-shopu a chování zákazníku na internetu. Praktická část se zaměřuje na analýzu dat, kdy je proveden regresní a kolerační rozbor. Výsledky a doporučení této práce mohou být použity pro novou strategii vybraných e-shopů ke zvýšení tržeb a nákupů.Abstract:
The aim of the thesis was to describe the relationship between web behavior and the number of purchases of costumer od selected e-shops. In the theoretical part, the basic elements of e-commerce, e-shopping and online costumer behavior are presented. The practical part focuses on data analysis, where regression and correlation analysis is performed. The results and recommendations of this work can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/gw2dj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
- Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Krupica
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Digitální business / Digitální business