Analýza implementace prvků systému CRM v podniku BOST SK – Bc. Veronika ROJKOVIČOVÁ
Bc. Veronika ROJKOVIČOVÁ
Bakalářská práce
Analýza implementace prvků systému CRM v podniku BOST SK
Analyze of implementing elements of CRM for the company BOST SK
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou zavádzania prvkov CRM do podniku BOST SK. Implementácia systému CRM predstavuje pre firmu nákladný a dlhodobý proces. V prvom rade je dôležité poznať čo to CRM znamená a čo pre spoločnosť znamená. Práve týmito otáz-kami som sa zaoberala v prvej časti mojej práce. Zaujímala som sa nielen o jeho vývoj a prí-nosy pre firmu, ale aj o riziká, ktoré sú s ním spojené …víceAbstract:
The bachelor thesis is a discussion of the topic of implementing elements of CRM for the company BOST SK. It is a long and expensive process, so it is important to have clear knowl-edge of CRM and what it means for the company. These questions are discussed in the first part of these documents. I am interested in the benefits to the company and also the risks that are natural with such a demanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6525
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROJKOVIČOVÁ, Veronika. Analýza implementace prvků systému CRM v podniku BOST SK. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv metod vývoje SW na kritické faktory úspěšnosti projektu
Martin Balucha -
Kritické faktory úspěchu veřejných zakázek na inovativní řešení (PPI)
Martin Januška -
Kritické faktory úspěchu (CSF) prováděcího ICT projektů v egyptských malých a středních podnicích
Islam Nazier Abdelmalak Tanas -
Kritické faktory úspěchu Lean Six Sigma ve výrobním procesu gumárenského průmyslu
Petr Dušek -
Vliv využívání ERP systému na řízení společnosti
Zuzana Staňová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova