Martin KADLČEK
Bakalářská práce
Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.
The Measurement Company Image 1.FC Slovacko, Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou image profesionálního fotbalového klubu 1. FC Slovácko, a.s. Teoretická část se zabývá problematikou firemní image, její analýzou a informacemi o marketingovém výzkumu. Praktická část vyhodnocuje image klubu na základě zpracovaného dotazníkového výzkumu vyplněného oslovenými respondenty. Dále byla praktická část doplněna o SWOT analýzu a sekundární data, které …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the image of a professional football club 1.FC Slovacko, Inc. The theoretical part deals with corporate image, its analysis and information on mar ketingresearch. The practical part evaluates the image of the club, based on a prepared questionnaire filled by the respondents. Further, the practical part complemented by analysis SWOT and secondary data comparing with other …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADLČEK, Martin. Image firmy 1. FC Slovácko, a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing florbalového klubu TJ Znojmo LAUFEN CZ
Martin Pánek -
Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal
Stanislav Šafránek -
Management a marketing vybraného sportovního klubu
Adam Zubík -
Využití fanouškovských tokenů jako nástroj marketingu sportovního klubu
Antonín Valášek -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Analýza marketingu vybraného sportovního klubu
Jan Žanta -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík