Komunikační mix Letiště Praha – Ing. Alena Zárubová
Ing. Alena Zárubová
Bakalářská práce
Komunikační mix Letiště Praha
Communication Mix of Prague Airport
Anotace:
Správně koncipovaný komunikační mix je základním stavebním kamenem pro efektivní komunikaci společnosti. Kombinuje nástroje, s jejichž pomocí společnost komunikuje se svými stávajícími i potencionálními zákazníky a ostatní veřejností. Často se můžeme setkat také s označením propagační mix. Jedná se o reklamu, podporu prodeje, vztahy s veřejností, osobní prodej a přímý marketing. Práce se zaměřuje především …víceAbstract:
A well-designed communication mix is an essential building block of effective communication of the company. It indicates the tools by which the company communicates with its existing or potential customers and general public. Often you may encounter with the term advertising mix. It concerns advertising, sales promotion, public relations, personal selling, and direct marketing. The bachelor’s thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/de9ru/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Interní komunikace rostoucího podniku
Marek Lenhard -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Agáta Sojková -
Interní komunikace ve společnosti Nestlé Česko, s.r.o.
Pavla Lysková -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Interní komunikace s kurýry v organizaci mezinárodní přepravy
Kristýna Kanderová