Specifika chování zákazníka na trzích kulturního dědictví. – Radka Johnová
Radka Johnová
Doctoral thesis
Specifika chování zákazníka na trzích kulturního dědictví.
Specifics of Consumer Behavior on Cultural Heritage Market
Anotácia:
Práce Specifika chování zákazníka na trzích kulturního dědictví (především návštěvníků muzeí a galerií) vychází z marketingové teorie spotřebitelského chování, která je aplikována na statky kulturního dědictví. Zkoumá, kdo jsou zákazníci organizací spravujících kulturní dědictví, co je motivuje k návštěvě resp. spotřebě kulturních statků, jaké jsou jejich potřeby, a zda je možné najít typické skupiny …viacAbstract:
Doctoral thesis Specifics of Consumer Behavior on Cultural Heritage Market is a market research based analysis of visitors of museums and galleries. The main goal of the work is to describe and segment the audiences, find out stimuli influencing visitor behavior, visitor motivation and lifestyle in order to suggest new marketing strategies attracting either new visitors or to turn occasional visitors …viacKľúčové slová
trh kulturního dědictví strategie kooperace databázový marketing strategie produktové inovace segmentace návštěvníků motivace návštěvníků poptávka po kulturním dědictví uživatelé knihoven chování spotřebitele návštěvníci muzeí a galerií chování návštěvníků životní styl návštěvníků marketingový výzkum marketingové strategie kupní chováníKeywords
cultural heritage market strategy consumer behavior museum-going behavior marketing research database marketing strategy of product innovation demand for cultural heritage membership programs audience building attendance museum and gallery visitors audience segmentation buyer behavior cultural heritage market visitor motivation
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27952
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Miroslava Zamykalová, Jiří Beck
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27952
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The illicit market of cultural goods: a heritage in perpetual danger
Marta La Falce -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Premiumization strategy for Ben & Jerry's brand in the Czech and Slovak markets
Sylvie Rosová -
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
Jan Volhejn -
Cultural tourism and cultural market in Bosnia and Herzegovina ? Promotion strategy of the national product
Tanja MIĆIĆ -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Prezentace židovství v Městském muzeu a galerii v Břeclavi a v Regionálním muzeu v Mikulově
Lucie Pyskatá -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka