Spolupráce mateřské školy s rodiči při adaptaci dětí v programu Začít spolu – Lucie KOČÍBOVÁ
Lucie KOČÍBOVÁ
Bakalářská práce
Spolupráce mateřské školy s rodiči při adaptaci dětí v programu Začít spolu
Kindergarden coorporation with parents in adaptation of children in the Step by step program
Anotace:
Bakalářská práce je věnována tématu spolupráce rodiny a mateřské školy při adaptaci děti v programu Začít spolu. V teoretické části jsou informace o adaptačním procesu, rolích mateřské školy a rodičů. Na základě informací, čerpaných z odborné literatury, jsou uvedeny faktory ovlivňující adaptaci. Teoretickou část uzavírá kapitola o vzdělávacím programu Začít spolu. Praktickou část tvoří výsledky dotazníkového …víceAbstract:
The topic of this thesis is the cooperation between the family and kindergarten during the adaptation process of children in the program Start Together. The theoretical part contains information about the adaptation process, the roles of kindergartens and parents. Based on information drawn from the literature, factors influencing this adaptation are listed. The theoretical part is concluded by the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Kretková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOČÍBOVÁ, Lucie. Spolupráce mateřské školy s rodiči při adaptaci dětí v programu Začít spolu. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti individualizace v mateřské škole s využitím vzdělávacího programu Začít spolu
Jana Svobodová -
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Princip individualizace a diferenciace ve vybraných strategických a programových dokumentech České republiky
Michaela Bařinová -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Komparace programů Zdravá mateřská škola a Začít spolu
Ivana KALÁBOVÁ -
Využití mnohačetné inteligence v mateřských školách Začít spolu
Klára Korbelová -
Alternativní mateřská škola jako zdroj inspirace v procesu edukace předškolních dětí
Eva KHAINOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva