Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy – Linda HODÍKOVÁ
Linda HODÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Campaign for real beauty of Dove brand and media influence on contemporary beauty cult.
Abstract:
Práce nabízí pohled na Kampaň za skutečnou krásu značky Dove v souvislosti se současným kultem ženské krásy a mediálním vlivem, který přivedl řadu žen a dívek do nemocnic s poruchami příjmu potravy. Honba za "dokonalostí" je dnes mocná - nesou zodpovědnost média za ty, které nezvládnou jejich nátlak a končí s anorexií či bulimií roky v nemocnici či dlouhodobé domácí péči s psychickými problémy?Abstract:
Campaign for real beauty in context of media influence which caused a lot of women to be in hospital with feeding disturbance. To be "perfect" is the strong ambition for a lot of people - but who is responssible for all problems caused by "perfection" as anorexia and bulimy? Is it the media impact? Is it the media press whay so many women are in hospital with feeding disturbance or psychic problems …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10659
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HODÍKOVÁ, Linda. \textit{Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/q7nfzv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HODÍKOVÁ, Linda. Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Ideál krásy a poruchy příjmu potravy u žaček středních škol
Jana VRBOVÁ -
Poruchy příjmu potravy se zaměřením na mentální anorexii a mentální bulimii
Tatiana Lialina -
Poruchy příjmu potravy v kontextu soudobé společnosti
Natálie Picková -
Možnosti marketingové komunikace při řešení sociálních problémů - poruchy příjmu potravy
Kristýna Balatková -
Vliv internetu a sociálních sítí na poruchy příjmu potravy
Kateřina Hrabětová -
Krása jako sociální konstrukt? Soubor rozhovorů na téma „ideální krása“
Barbora Čapková -
1. Teoretická část:\nl{}Krása ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Vierka Vojčiaková - Portfolio\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Teorie krásy
Matej Chrenka -
Krása a ošklivost v dílech Fridy Kahlo
Iva Vrbová