Linda HODÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy

Campaign for real beauty of Dove brand and media influence on contemporary beauty cult.
Abstract:
Práce nabízí pohled na Kampaň za skutečnou krásu značky Dove v souvislosti se současným kultem ženské krásy a mediálním vlivem, který přivedl řadu žen a dívek do nemocnic s poruchami příjmu potravy. Honba za "dokonalostí" je dnes mocná - nesou zodpovědnost média za ty, které nezvládnou jejich nátlak a končí s anorexií či bulimií roky v nemocnici či dlouhodobé domácí péči s psychickými problémy?
Abstract:
Campaign for real beauty in context of media influence which caused a lot of women to be in hospital with feeding disturbance. To be "perfect" is the strong ambition for a lot of people - but who is responssible for all problems caused by "perfection" as anorexia and bulimy? Is it the media impact? Is it the media press whay so many women are in hospital with feeding disturbance or psychic problems …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier: 10659

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009
  • Supervisor: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HODÍKOVÁ, Linda. Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.