Bc. Nikola Hurdová
Diplomová práce
Teorie her v podnikové praxi
The game theory in the business practice
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza jednotlivých přístupů v oblasti uvádění nového výrobku na trh s využitím vhodných nástrojů teorie her. První část diplomové práce popisuje teoretické zásady z pohledu manažera, marketéra a teorie her při uvedení výrobku na trh. Druhá část diplomové práce uvádí modelovou situaci dvou firem při uvedení výrobku na trh a obsahuje pohled na modelovou situaci z hlediska managementu …víceAbstract:
The goal of the thesis is the analysis of different approaches to the marketing of a new product using appropriate tools of game theory. The first part of the thesis describes the theoretical principles from a view of a manager, a marketer and game theory when placing a product on the market. The second part of the thesis presents the model situation of two companies when placing a product on the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bj4qe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: Ing. Michal Blahout
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec