Bc. Nikola Hurdová

Diplomová práce

Teorie her v podnikové praxi

The game theory in the business practice
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza jednotlivých přístupů v oblasti uvádění nového výrobku na trh s využitím vhodných nástrojů teorie her. První část diplomové práce popisuje teoretické zásady z pohledu manažera, marketéra a teorie her při uvedení výrobku na trh. Druhá část diplomové práce uvádí modelovou situaci dvou firem při uvedení výrobku na trh a obsahuje pohled na modelovou situaci z hlediska managementu …více
Abstract:
The goal of the thesis is the analysis of different approaches to the marketing of a new product using appropriate tools of game theory. The first part of the thesis describes the theoretical principles from a view of a manager, a marketer and game theory when placing a product on the market. The second part of the thesis presents the model situation of two companies when placing a product on the market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Oponent: Ing. Michal Blahout

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní