Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu – Bc. Natálie Mayahová
Bc. Natálie Mayahová
Bakalářská práce
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Using public relations in marketing communication in the company with other tool of communication mix
Anotace:
Záměrem bakalářské práce bylo zhodnotit PR aktivity vybraného podniku a další nástroje komunikačního mixu. V první části této práce byly objasněny základní termíny z oblasti public relations a online marketingové komunikace. Všechny tyto poznatky jsou uplatněny ve druhé, praktické části. Druhá část obsahuje popis konkrétních PR aktivit podniku a zhodnocení roční placené kampaně. Přínosem této práce …víceAbstract:
The bachelor thesis aimed to evaluate the PR activities of the selected company and other tools of the communication mix. In the first part of this thesis the basic terms from the field of Public relations and online marketing communication were clarified. All these findings are applies in the second part. The second part contains a description of specific PR activities of the company and an evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ifrkn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Internal Communication
Tomáš Rathouský -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Alexandra FORÉTOVÁ -
Kentico Help Desk for Internal Purposes
Tomáš Nosek -
Evaluation and comparison of internal communication in two selected companies
Kateřina Jelínková -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics