Bc. Natálie Mayahová

Bachelor's thesis

Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu

Using public relations in marketing communication in the company with other tool of communication mix
Abstract:
Záměrem bakalářské práce bylo zhodnotit PR aktivity vybraného podniku a další nástroje komunikačního mixu. V první části této práce byly objasněny základní termíny z oblasti public relations a online marketingové komunikace. Všechny tyto poznatky jsou uplatněny ve druhé, praktické části. Druhá část obsahuje popis konkrétních PR aktivit podniku a zhodnocení roční placené kampaně. Přínosem této práce …more
Abstract:
The bachelor thesis aimed to evaluate the PR activities of the selected company and other tools of the communication mix. In the first part of this thesis the basic terms from the field of Public relations and online marketing communication were clarified. All these findings are applies in the second part. The second part contains a description of specific PR activities of the company and an evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní