Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy – Markéta PINCOVÁ
Markéta PINCOVÁ
Bachelor's thesis
Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy
Buying and Consumption Habits in the Case of Coffee
Abstract:
Cílem práce je na základě výzkumu spotřebního a nákupního chování navrhnout možné postupy pro výrobce nebo obchodníky. Cílem je zjistit konkrétní chování konzumentů kávy, jejich zvyky a preference. Dalším cílem je najít spojitost mezi různými hledisky. Základní porovnávaná hlediska jsou věk a pohlaví. V souladu s cílem práce jsou konkrétní opatření formulovány pro firmu Matheo, s. r. o., která obchoduje …moreAbstract:
The aim of the thesis is to suggest possible progress for producers or traders based on research of purchase and consumer behaviour. The target is to find out specific behaviour of coffee users, their habits and preferences. Next target is to find connections among the various aspects. Fundamental aspects (age and gender) were compared. In accordance with the aim of the thesis concrete measures are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PINCOVÁ, Markéta. \textit{Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/q83k5s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PINCOVÁ, Markéta. Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Ganna Tsyrulnikova -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Faktory ovlivňující spotřební chování generace X při nákupu osobního automobilu
Dominika Rajdlová -
Vliv sociálních sítí a recenzních portálů na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Barbora Marešková -
Nákupní a spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Veronika Bartošová -
Nákupní a spotřební chování osob se zrakovým postižením na trhu cestovního ruchu
Dominika Baťková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights